Mylingart NU!

Först!
Alla modeller!
Vi har fått in lite nya med ;D

dsf
Är lite för dålig just nu på namn.

Vi kallar henne Tösen så länge..


Strix





ad
Cyanid

Fröken Stryptag checkar in, runt sjuhundra år senare än först tänkt.
Stryptag


Adrenalin



Sen kommer det nu lite bilder från utställningen med tema höst som vi hade på Arenan vecka 44


Gäst:
Oliver Sellner
a
Gäst:Jonas Håll
Modell:Tösen



Modeller: Tösen Cyanid
Gäst : Robert Ljungberg
Oliver Sellner





Modeller: Adrenalin Zombieink





Det kommer vara lite Pausipaus nu med Myling.
Till Januari =)
Det är för att vi har as mkt fotosessions som ska planeras.
Kanske får vi en manlig modell med;)
Angelica har fotat bilderna och redigerat dem. Men jag kommer nu också att börja med kamera skiten;D Folk frågar vad jag gör i Myling. Och just nu Så planerar jag fotningarna, Fixar modellernas hår, smink och kläder och hjälper till med ljus och hur modellerna ska stå.
Så jag gör faktist saker jag med:P

Och nu:


En bild på "Konsum" (Angelica Thåström)
Nov 2009


:D



En bild på "Mima"
oktober 2010




Vill ni nå oss:
[email protected]

Vi har Bilddagbok

Mylingart där=)




PUSS

Mima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0