Stryptag reportin' in

Fan, jag måste vara den segaste människan jag känner.
Men här är jag tillsist!
Jag har (till min stora sorg) inte kunnat ta mig till en fotning än pga. olika anledningar, så några ordentliga skitsnygga Myling-bilder ni sett de andra modellerna i finns det inte på mig än. Men Mima (ursäkta om jag råkar kalla henne Grannä nån gång i framtiden, då vet ni vem jag menar. Den där rödtotten med rävsvans och långa ben) och Jicka är väldigt tålmodiga med mig, tack och lov!
(Hade jag varit i deras boots hade jag dödat mig för länge sen)
Ska se om jag kan bidra lite till Myling på egen hand så jag inte är helt meningslös tills dom lyckas fånga krångliga mig på bild, om inte annat hör ni väl av mig såfort jag haft min första Myling-fotning!
Jag fick precis en sjuk känsla av att det skulle vara vinter ute, fast klockan är 4 på morgonen och det är snorvarmt här inne. Tillräcklig anledning för att ta på mig tomteluvan i min ensamhet, men kommer få världens chock om min uppenbarelse är sann och det faktiskt är snö ute.
I Juli! Nä, mindre svammel och mer sova.

(Satan vad irriterande att jag tydligen inte kan lägga upp inlägg med Safari-webbläsaren utan att hela skiten dör, skumt? Explorer får vara min Myling-vän tills Safari lärt sig veta hut!)

Fröken Stryptag checkar in, runt sjuhundra år senare än först tänkt.
/ Stryptag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0