strix på tangenterna

okej nite bokstavligt talat på tangenterna , eller mja inte med hela kroppen iaf ;)



lifes a bitch , funkar så länge man är en bitch tillbaka ! först kom jag på mig själv att köpa serla istället för lambi och slösa typ tre kronor för mkt för ekkoren såg snällare ut än lammet?O-o
sen köpte jag en avokade som jag äter nu som hade en jätte stor kärna så egentligen har jag betalat för kärnan mer än frukten efter som dem säljs i kilopris, halvsurt& nyss råkade jag bita mig i tungpiercingen det var skönt.


sen har jag busat idag jag har färgat håret, jag vart trött på det solblekta så nu är det svart!!! slänger in en bild snart! kul med förändringar& det är långt nu med för löshåret åkte i !

hoppas ni inte  missat mylings bilddagbok! lägg till oss som vän eller bevaka !

myling@bdb

skriver ett till in lägg snart när kameran har laddat  och berätta om fotningen jag hade med Cyanid!

/strix - ellinore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0