Första försöket

Adrenalin här, tänkte att jag också skulle göra ett försök med den här bloggen då. :)

 

Jag lyckades missa fotningen/mötet nu sist vilket känns mindre roligt, men som tur är så är Mima o Anki trevliga o flexibla så om allt går som det ska blir det en fotning för mig och Stryptag nu o veckan! Jag fick i alla fall ha ett litet minimöte med dom nu i fredags när jag träffade på dom nere på Café Caoz. :) Vi misstänker att hon går på droger, men det får jag inte säga! :o

 

Slänger in en bild på mig själv också, har införskaffat löshår som jag verkligen älskar, hoppas det kan komma till användning vid nån fotning. :)

 

 

 

/Adrenalin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0